Ubbink

Ubbink is een wereldwijde organisatie die al tientallen jaren gespecialiseerd is in energie-efficiënte technologie voor gebouwen. Waar buiten en binnen samenkomen, maakt Ubbink de verbinding. De innovatieve producten van het bedrijf voor ventilatie en bouwen zorgen voor energiezuinige, milieuvriendelijke, gezonde en veilige woningen die aan de hoogste kwaliteitseisen voldoen.

Hoe kom je naar buiten met een nieuwe branding campagne?

De opdracht

De rol van bouwprofessionals is cruciaal. Zij zijn de ontwerpers van onze veranderende wereld. Zonder hen zal er geen verandering plaatsvinden. Of u nu installateur, adviseur of bouwaannemer bent, alle ogen zijn gericht op installatie- en bouwprofessionals om duurzame woningen te realiseren. Samen zullen we de efficiëntie van de hele bouwketen moeten vergroten. Dit stimuleert Ubbink om op de hoogte te blijven van de technologie en in te spelen op veranderende regelgeving, gedreven door ontwikkelingen als energie-efficiëntiemaatregelen. Er wordt gevraagd om een andere manier van communiceren met de doelgroep en zo kwam Ubbink bij ons terecht.

De oplossing

We lieten eerst de medewerkers van Ubbink zelf en daarna de bouwwereld kennismaken met de slogan ‘Slim Bouwen’ waar het vernieuwde Ubbink voor staat. De campagne werd gelanceerd met een grootschalige interne introductie in meerdere landen tegelijk. Vervolgens is gestart met de externe introductie van Ubbink 2.0 in de diverse landen. Met een toffe bedrijfsvideo, posters, narrow-casting, e-mailcampagnes, presentaties, brochures, een nieuwe website en catalogi werd onze belangrijke boodschap aan de buitenwereld meegedeeld.

Corporate video Ubbink

Diensten en markten

  • Nederland

 

  • België

 

  • Frankrijk

 

  • Duitsland

 

  • Het Verenigd Koninkrijk

We kennen de installateurswereld van binnen en van buiten

Gerard weet hoe business goals om te zetten in een duidelijke marketing en sales strategie. Spar met hem!

Maak een afspraak

+31 (0)85 07 06 936