Fellowes/AeraMax Pro
Fellowes is een wereldwijde fabrikant en leverancier van kantoorapparatuur, archiefopslagoplossingen en kantooraccessoires. Al deze producten zijn ontworpen en ontwikkeld om de kwaliteit, efficiëntie en productiviteit op de werkplek te verbeteren. Fellowes biedt een groeiend aantal merken en producten, die allemaal voldoen aan strenge normen voor kwaliteit en innovatie op kantoor, thuis en onderweg.‘Monster bescherming’ voor ieder kantoor
De opdracht
De wereldwijde marketingmanager van AeraMax Pro heeft contact met ons opgenomen. Hij zocht een B2B-bureau dat hem kon helpen om kantoorluchtreinigers nationaal en internationaal te introduceren. Zijn vereisten voor het bureau: sterk merkdenken gebaseerd op persona’s en reizen; ervaring met productintroducties; ervaring met start-ups; werkervaring met marketing automatisering; plus een creatief en digitaal onderlegd team. Een lange lijst met vaardigheden. Na een pitch tussen verschillende bureaus besloot AeraMax Pro samen te werken met Referro bij de lancering.
De oplossing
AeraMax luchtreinigers reinigen de lucht in gebouwen en elimineren luchtkwaliteitsproblemen in grote ruimtes door verontreinigingen te verwijderen. Het zijn vervuilende stoffen waarvan je vaak niet weet dat ze er zijn. Om mensen bewust te maken van de risico’s van vieze lucht in bedrijfspanden, bedachten onze creatieve teams het ‘schaduwmonster’. Met behulp van creatieve direct mail – de Monster Protection Kit – maakte de doelgroep in heel Nederland kennis met AeraMax Pro. Met behulp van een campagnewebsite, diverse e-mailcampagnes, banners en advertenties, persberichten en contentstukken zijn er talloze leads gerealiseerd. We hebben ook ons interne telemarketingteam ingezet om non-reacties om te zetten in afspraken voor de buitendienstteams.
Diensten en markten
- Campagne creatie
- Visuele identiteit en design
- Content marketing en -ontwikkeling
- Lead generatie
- Marketing automatisering
- Telemarketing
- Nederland
Ben maar niet bang dat we uw doelgroep niet bereiken.
Praat met Carl. Hij weet hoe je ‘rumor-around-the-brand’ crëert.