Verdere uitbreiding van BBN in Japan: Symphony Marketing

Het bureau bedient meer dan 600 klanten, waaronder marktleiders op het gebied van netwerkbeheeroplossingen, bekabelde en draadloze LAN-infrastructuur, dataopslag, pc’s en servers.
Diensten en specialisaties:
- Account Based Marketing (ABM)
- Demand Generation
- B2B Marketing training & opleidingen
- Callcenterdiensten
We heten directeur en oprichter Ichiro Niwayama, COO Naoko Maruyama,en hun team welkom bij BBN. Ichiro Niwayama heeft zeven boeken geschreven over B2B-marketing. Zijn meest recente boek is momenteel finalist voor de Japan Marketing Academy’s Marketing Book Awards 2024.
“The Science of Profit Making’
Publicatiedatum: 15 maart 2024
Focus: Dit boek is gebaseerd op zijn 40 jaar praktijkervaring in B2B-marketing en is het eerste boek in Japan dat het concept ‘Marketing Orchestration’ behandelt. Het biedt een praktische aanpak voor marketing-, sales- en productieafdelingen, maar ook voor teamleiders en directieleden. Het boek bespreekt waarom marketing soms geen bijdrage levert aan orders en reikt oplossingen aan.