Referro en Comaxx – Samen onze horizon verbreden

Waalre/Eindhoven, Nederland - In een recent interview kondigden Gerard van den Bogaart, directeur van marketingbureau Referro | BBN The Netherlands, en Sam van der Put, directeur van online marketingbureau Comaxx, een nieuwe strategische samenwerking aan. Deze samenwerking belooft de dienstverlening aan hun klanten te versterken, zowel nationaal als internationaal, door de expertise van beide bureaus te combineren.

Neem contact op met Gerard voor meer informatie

Achtergrond en ontwikkeling

De samenwerking kwam voort uit een gedeelde behoefte aan ondersteuning bij een project van een klant. “We waren op zoek naar een partner die onze diensten kon aanvullen,” vertelt Gerard van den Bogaart . “Comaxx, met zijn sterke achtergrond in online marketing en e-commerce, was een logische keuze.”

De samenwerking is gebaseerd op wederzijdse waardering voor elkaars expertise. “Door de samenwerking met Referro kunnen we onze klanten beter ondersteunen bij hun internationale groei,” zegt Sam van der Put. Gerard is het daarmee eens: “Met Referro’s diepgaande ervaring in B2B en high-end retail, en onze kennis van e-commerce en online marketing, kunnen we een compleet pakket aanbieden.”

Internationale ambities

Een belangrijk aspect van de samenwerking is internationale uitbreiding. Samen met moederbedrijf Acknowledge heeft Comaxx al meer dan 350 experts in dienst. Sam legt uit: “Referro is de exclusieve Nederlandse partner van BBN International en geeft ons toegang tot meer dan 1.300 experts in 66 steden, verspreid over 33 landen wereldwijd. Hierdoor kunnen we een bredere markt bereiken en bedienen.”

“Deze samenwerking is niet alleen een strategische zet, maar ook een kans om van elkaar te leren en samen te groeien,” merkt Gerard van den Bogaart op. “We geloven dat onze gezamenlijke inspanningen zullen resulteren in meer waarde voor onze klanten.”

Perspectief

De directeuren van beide agentschappen zijn optimistisch over de toekomst. “Referro en Comaxx vullen elkaar perfect aan en bieden samen letterlijk een wereld aan mogelijkheden voor bedrijven in binnen- en buitenland.” Dit partnerschap is een stap voorwaarts in het realiseren van onze ambitie om een leidende rol te spelen op zowel de nationale als internationale markt,” besluit Sam van der Put . Gerard is het daarmee eens: “We werken al bijna 30 jaar intensief samen met BBN-bureaus op alle continenten. Met Comaxx voegen we daar nu een sterke partner in Nederland aan toe.”