Nog een Amerikaanse partner voor BBN
Toen TriComB2B het bureau in 2008 herpositioneerde als een B2B-bedrijf dat zich richtte op technische sectoren, waren ze bijna het enige bureau met deze specialisatie. Destijds een klein, regionaal B2C/B2B-bureau, maar hun visie was om nationaal erkend te worden in hun B2B-focusgebied.
Al vier jaar op rij worden ze genoemd bij de belangrijkste B2B-agentschappen in de VS, met een positie tussen #21 en #31 in B2B Marketing’s Top U.S. B2B Marcomms (ranglijst – momenteel #21). Alleen op basis van het B2B bruto-inkomen denken ze dat ze in de top 10 zouden staan. Ze staan sinds 2016 ook elk jaar in de Chief Marketer B2B Top Shops en Chief Marketer 200 lijsten.
Toen we hen vroegen wat volgens hen de belangrijkste voordelen waren van een BBN-partner, antwoordden ze:
- Om onze klanten beter te ondersteunen met EMEA- en APAC-marketingvereisten
- Om te communiceren met collega’s, nieuwe informatie en ideeën op te nemen en ons agentschap te verbeteren
- Het profiel en de kwalificaties van ons agentschap te verhogen ter ondersteuning van nieuwe bedrijfsinspanningen
Ze zijn lid van de volgende beroepsorganisaties:
Amerikaanse vereniging voor public relations (PRSA)
Amerikaanse reclamefederatie (AAF)
Chief Executive Boards International (CEBI)