Perstorp/ProPhorce
Perstorp is een innovator in de chemiesector en creëert in veel verschillende sectoren oplossingen voor diervoeding. Een van hun topproducten is ProPhorce SR, dat de gezondheid van de darmen bij dieren, waaronder vleeskuikens en varkens, verbetert. Dit vormt de basis voor betere vleesproductie.Een stevige basis die zorgt voor groei
De opdracht
Referro heeft bij meerdere projecten voor Perstorp gerealiseerd en kreeg dit keer de opdracht om het merk ProPhorce SR nieuw leven in te blazen. Door de communicatie in geselecteerde markten aan te passen, zagen we kansen om omzetgroei te realiseren. ProPhorce SR moest opnieuw gepositioneerd worden naast Gastrivix Avi, een andere complementaire darmgezondheidsoplossing van Perstorp. We moesten de doelgroep van producenten van dierlijke eiwitten – en met name de interne voedingsdeskundigen – ervan overtuigen dat ProPhorce SR nog steeds een adequate oplossing was voor de darmgezondheid van de dieren wat resulteert in een betere groei. Het ‘nieuwe’ ProPhorce werd geïntroduceerd in diverse middelen, zoals een campagnepagina, brochures en andere salesmaterialen.
De oplossing
Er is, in nauwe samenwerking met de klant, veel werk gestoken in de nieuwe propositie voor ProPhorce SR. We kwamen tot de eenduidige stelling dat ProPhorce SR de essentiële basis was voor productiesucces. Ons creatieve team was in staat om dat voorstel tot leven te brengen met sterke illustratieve beelden voor drie verschillende diersoorten. Naast de benodigde middelen uit de opdracht, hebben we LinkedIn gebruikt om de doelgroep te bereiken, we hebben een wereldwijde programmatic advertising campagne gelanceerd en we hebben diverse social mediaplatforms geactiveerd om het merk een boost te geven.
De resultaten
We hebben veel verkeer naar website van Perstorp geleid, wat resulteerde in meerdere downloads van de speciaal vervaardigde productliteratuur. En we creëerden hernieuwde naamsbekendheid voor ProPhorce SR.
Diensten en markten
- Buyer persona ontwikkeling
- Campagne concept
- Visuele identiteit en design
- Storytelling en merkverhaal
- Content ontwikkeling
- Leadgeneratie
- Wereldwijd
Kunnen we jouw belofte kracht bijzetten?
Carl leeft zich in in jouw merk met als voornaamste doel: meer sales.