BBNmixtape – #41 Preview WorldFest 2024

In deze aflevering van BBN Mixtape worden we vergezeld door Cameron Clarke, redacteur van The Drum, om enkele van de heetste onderwerpen in B2B-marketing te bespreken in aanloop naar WorldFest. We duiken in de evoluerende rol van creativiteit in B2B, de balans tussen merkopbouw en demand generation en de impact van AI op marketingstrategieën.

Een voorproefje van de uitdagingen, innovaties en kansen die de toekomst van B2B-marketing vormgeven.

Cameron deelt zijn inzichten over wat een sterke relatie tussen de CMO en CRO maakt, hoe relatie-marketing aan het veranderen is en de unieke kansen die sportmarketing biedt voor B2B-merken. Of je nu WorldFest bijwoont of van op afstand afstemt, dit gesprek biedt een inkijkje in de uitdagingen, innovaties en kansen die de toekomst van B2B-marketing drijven. Maak je klaar voor praktische inzichten en vooruitstrevende strategieën van een van de meest ervaren trendwatchers in de branche.

Voor info over WorldFest, bekijk: https://events.thedrum.com/b2bworldfest/

Pak je korting voor de evenementen in London of Chicago. Gebruik de code Referro10